Sunday, August 4, 2013

Majlis Khatam Al-Quran dan Iftar


Semalam ada majlis khatam Al-Quran kat tempat kerja adda dan iftar sekali..
dah lama rasanya tak join majlis macam ni..
waktu sekolah dulu selalu ja join kalau ada peluang..
kebetulan dah ada peluang ni..memang adda tak tolak la..


 ni antara yang hadir waktu majlis khatam Quran
ada kanak2 dan orang dewasa..
adda ni kira tengah2 boleh tak..
kanak2 dan dewasa..
wiwiwiwiwi..



 antara juadah berbuka..
ada nasi daging bersama dalca dan air asam,kuih-muih,murtabak,sate,Yong tau fu
jus oren,buah kurma,buah rambutan dan dokong sebagai pencuci mulut..

ni la menu berbuka adda..
kuat tak adda makan..penuh pinggan..bukan 1 tapi 3 pinggan tau..
ish perut ni memang pantang ja nampak makanan..
rasa nak ambik semua..hihihi..
alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar..
selepas tu solat magrib dan bagi yang tak ada program lain terus solat terawih..
adda balik awal sebab datang sorang..nanti lewat tak berani balik..
jawabnya nangis sorang2..hihihi..tak malunya anak dara sorg ni kan..
hohoho...:)

6 comments:

Aida Ismail said...

Sedapnyaa! Ada sate pulak tu! Nyum nyum~

Addasyuhadadisini said...

aida..suka sate ek..sma la kita..hehehe

Muhammad Noor Firdaus iskandar BIn Haji Bashah said...

wau, nak mengaji ka nak makan heheheh dua dua pun boleh kan adda?

p/s: is tekan IKEA satu

iskandarx{dot}com

Muhammad Noor Firdaus iskandar BIn Haji Bashah said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin.

Hotlink satu

iskandarx[dot]com

Cik Misya (Aimi Syahirah) said...

Nak duit raya? jom! http://www.aimisyahirah.com/2013/08/contest-saya-nak-duit-raya-cik-misya-v2.html

Addasyuhadadisini said...

cik misya..in shaa allah adda join nnt.. :))