Tuesday, August 27, 2013

Cerita Raya Adda Part 2


Raya ketiga Adda tahun ni ke rumah zatul..kakaknya bertunang..

Cadangnya nak keluar awal sebab majlis bermula selepas zohor..

Tetiba hujan turun..so rehat2 kat umah sambil makan kerepek dan sembang dengan mama dulu..

Hujan berhenti pun dah pukul 3 lebih..

Teruskan juga la niat nak ke rumah zatul sebab dah janji kan..

Lagipun rombongan pihak lelaki dah balik..kurang la segan kami ni sebab sampai lambat..huhuhu

Kat sana diaorang tempah catering ja..

Ada nasi daging,dalca,sambal daging,acar timun,daging rebus,air asam,roti jala dan pencuci mulut apa adda tak ingat..yang pasti semua sedapppp…

Kuih raya tu memang wajib..hehehe..dah memang mood raya kan…

Sempat snap pic di mini pelamin ja..cantik dan simple..tema biru + putih..

jom kita layan gambar..

Adda..Zatul..Ajart(cik tunang)

Pandang siapa tu..hehehe

Ambik berkat..Asik2 ambik berkat ja kan..
Ambik bunga satu..wiwiwiwi

Si kecik ni kemain dia ketawa kan..
suka ja dapat snap gambar atas mini pelamin tu..

Eh2..cik tunang lagi..hehehe

comel tak kekitaaa ni..tutup muka :)))

12 comments:

krole said...

wah cumilnye mini plamin tu...pergh! kre beraye kat sna makan besar r adda huhu...byk menu tu...yang bat terliur tu hah...acar timun tu...fevret huhu~

Cik Puan Rara said...

salam kenal.heheh.cantiknya pelamin.skrg sume pelamin cm ni kan.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

comelnya pelamin.. :D

mujahidah maisarah said...

skrg ni tunang pon ada pelamin.pheww

Addasyuhadadisini said...

Krole..a,a adda pun ska..cantik sngt.. :))

Addasyuhadadisini said...

Cik Puan Rara..salam kenal jgak..a,a cntik kan..simple je tpi menarik.. :))

Addasyuhadadisini said...

Miss Aiza..hehe..comel kan..

Addasyuhadadisini said...

Mujahiddah..yup..skrg ni sume ada pelamin..hehehe

Amirul Amir said...

wah, best, hehehehe :) no-ordinaryblog

Addasyuhadadisini said...

amirul..yupp..best2.. :))

Aku Penghibur said...

cantiknye pelamin tu :) tahniah kepada yang bertunang

Addasyuhadadisini said...

aku penghibur..terima kasih..:))