Thursday, January 31, 2013

Jom kita bertunang..

alhamdulillah masih diberi kesempatan nak menaip sesuatu untuk dikongsi ngan korang semua...
terima kasih jugak untuk kawan-kawan yang sudi singgah jenguk sini..
best tak tajuk kat atas tu..saja ja bikin gempak sikit..
bukan eden nak bertunang tapi sepupu eden..
aku ni juz jdi penyepit ja dalam majlis tu..
x sempat nak tolong apa2 sebab kena kerja..
dah apply cti separuh hari tapi tersilap tarikh...
sepatutnya majlis berlangsung ari sabtu tapi aku apply untuk hari ahad..
sedih btoi tak dapat join..sob..sob..sob..
nasib la sempat lari kejap ke sana waktu rehat..
dan ada la gambar untuk hari tu...
lain kali kena tengok tarikh betol2..tak nak silap lagi dah mcm ni..
aishhh...dah la antara kitaorang rapat..
maaf ye Cik Diyana..eden x sengaja..
nanti awok nikah kita ambik cuti 1 hari terus..hehehe..
tak nak cakap banyak..jom kita layan gambar..

sepupu adda..diyana
dah bergelar tunang orang..tahniah yunk.. :)

makngah @ mak diyana

mama adda (tudung pink ), Maksu (tudung coklat ), makngah

Diyana bersama pak saudara..Paklang Abas

 kakak dan adik adda

 ni la sepupu-sepupu adda..comeyy tak mereka..

saudara dari pihak lelaki

bukan tunangnya tau..hehehe..adik lelaki sulong..Faizal

taraaaaaaa...ni la tunangnya diyana..Mohd Amir
selamat bertunang awok berdua..
moga kuat dan sabar lalui alam pertunangan..
harap kekal hingga ke akhirnya..

Adda dan diyana..jeles iterr sebab awok cantik dari iterr..
hehehehe

10 comments:

Muhammad Noor Firdaus iskandar BIn Haji Bashah said...

gambar adda takder pun?

puteri kasih said...

selamat bertunang buat sepupu adda :)moga berkekalan ke jinjang pelamin :)

Addasyuhadadisini said...

gmbar adda yang pling bawah sekali tu..hehe..:)

Addasyuhadadisini said...

amin..terima kasih puteri..insyaallah adda pun doakan dpa berdua kekal.. :)

Libragurlz said...

tahniah akak ! ^^

Addasyuhadadisini said...

ehh bukan akak yang bertunang..sepupu akak..hehehe.. :)

huda said...

Tahniah dan selamat bertunang. hehe =D

Addasyuhadadisini said...

terima kasih huda.. :)

nabila biela said...

tahniah buat yg brtunang..adda bile lagik??hehe..done follow cini gak

Addasyuhadadisini said...

terima kasih..adda bla lgi..hehehe..in sya allah ada jdoh nnt adda jemput..datang tau.. :)