Tuesday, January 15, 2013

Datuk Siti Nurhaliza sudah bertudung litup..


Alhamdulillah dengan penghijrahan Dato' Siti Nurhaliza..
semakin cantik dan berseri je kan..
dah la memang comel makin bertambah kecomelannya eden nengok..
eden nak ucapkan selamat hari lahir yang ke-34 untuk Dato CT..
walaupun terlewat sikit jer..x banyak pun la..
semoga sukses dan berjaya selalu disamping orang tersayang..
kata Siti Nurhaliza, sempena usianya yang ke-34 ni..
dia mengharapkan hari yang dilalui lebih baik dan mematangkan dirinya..
amin..amin..amin..
sama-sama kita dokan yer..
dan moga penghijrahan kali ni akan kekal selamanya..
kalau dia pakai tudung pun tak mungkin hilang peminat yang meminatinya kan..
lagi ramai dan bertambah rasanya peminat dia nanti..
lagi pun kalau hilang sorang dua pun Dato CT tak hairan pun..hehehe...


 tingginya kek dia..

ayat tuh..from your loving hubby..auwww sweet giler..

meletup kau..cantikkkkkkk..

 macam ni lagi cantik dan comelllllll..hehehe



3 comments:

najiah shaharain said...

moga2 die istiqamah..amin

Addasyuhadadisini said...
This comment has been removed by the author.
Addasyuhadadisini said...

amin..sama-sama kita doakan.. :)