Thursday, September 26, 2013

Hadiah Sebagai Ganti Duit Raya



Raya dah habis lama pun tapi tetap nak cerita juga tentang raya..hekhek

Adda dapat hadiah tau raya hari tu ganti duit raya..

Selalunya dapat duit raya kan tapi adda dapat hadiah..

Almaklum la Adda kan dah dewasa tapi kononnya kanak2 ribena..memang tak dapat la duit raya..

Tahun ni Adda la kena bagi duit raya kat bebudak dan anak saudara sepupu..

Anak saudara sendiri tak ada lagi..huhuhu..

Tapi ada orang dengan dengan baik hatinya bagi hadiah ganti duit raya kat Adda..

Mug aiskrim dan Keychain..

Daripada siapa agak2 korang..hehehe

Daripada Cik Tunang Adda la..

Mug aiskrim tu katanya beli kat Daiso Melaka..jauh kan..hehe

Yang keychain tu ditempah dari kawan cik tunang kat kampung..

Comel je kan..teeehee..

Banyak tak korang dapat duit raya tahun ni..cer citer..hikhikhik..

5 comments:

Noor Mala Shahar said...

Hari raya haji pula menjelma


isi tabung save 22


http://www.noormalashahar.com

tenku butang said...

Follower ke : 293
Hai.. Salam Kenal..
done follow.. jom follow blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

tenku butang said...

isi tabung British council dan heartbeat.my

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

comelnya.. :D

Aku Penghibur said...

alooo cumilnya :)