Saturday, December 1, 2012

Fatin Liyana Asri..

Berusahalah, jangan berpuas hati sehingga yang baik menjadi lebih baik dan yang lebih baik menjadi paling baik. (Larry Bielat)


 
Fatin Liyana Asri..korang kenal tak dia,kalau korang adalah blogger yang tegar mesti korg kenal kan si cantik manis pemakai braces ni..sekali tengok mesti nak tengok dua kali..mesti tak jemu tengok dia,dengan fesyen yang terkini tapi masih mengekalkan ciri-ciri muslimah..aku mula kenal ngan cik atin ni sejak dari mula-mula aku search tentang braces dua tahun lepas..


sejak dari saat tu aku selalu jadi silent reader cik atin ni(aku pggil cik atin sbb dia sma umur ngan aku jadi nak pggil akak atau adik idak sesuai..hehehe..jgan marah tau Fatin Liyana)..pemilik blog honeykoyuki.blogspot.com ni adalah bakal doktor tau...dalam blog dia selalu bagi tips untuk kita tentang kesihatan dan salah satunya tentang braces..sangat2 penting untuk aku yang memang berminat nak pakai braces ni..dan aku ucapkan terima kasih cik atin sebab dah tulis banyak maklumat tentang braces..oleh disebabkan aku suka membaca so aku terus tengok dari mula-mula dia post sampai la sekarang dah ada dalam salah sorang bloglist blogger feberet aku..hehehe..malah selalu ternanti-nanti dia update blog..aku suka dengan gaya penulisan cik atin yang sangat santai,takda yang menggunakan bahasa kasar weh..kalau korg dengar suara dia..aduhai lembut dan sopan sangat..memang takda langsung ciri-ciri pura-pura dalam diri dia..


Sejak bergelar sebagai seorang blogger, Fatin Liyana pernah dinobatkan sebagai pemenang kategori “Best Celebrity Blog” di dalam anugerah World Blogger & Social Media Awards 2012...Itu merupakan salah satu kejayaan yang terbesar dicapai oleh Fatin Liyana sejak bergelar sebagai seorang blogger sejak tahun 2009...Tahniah cik atin.. 



Mesti ramai yang teringin nak jumpa cik atin ni dan aku la salah sorang dari mereka-mereka di luar tu..in syaa allah kalau diizinkan satu hari nanti aku mesti jumpa dia..ceh ayat macam nak tunggu jodoh ja..hehehe..ntah sudi atau idak cik atin nak jumpa aku yang serba kekurangan nih..apa-apapun terima kasih cik atin selalu bagi info dan harapnya selalu2 la update blog yer..aku doakan cik atin berjaya selalu walau di mana pun cik atin berada..hehehe..
 
 manis kan senyuman cik atin

alolo muka innocent sangat..

dua-dua FF..


salam sayang

Adda Syuhada  

1 comment:

Addasyuhadadisini said...

eyqa..best kan FL ni..yup abg dia asfirdaus atau Dato'..hehehe..suami kak maria elena..best kan bleh lngsi tntg dunia blogger ngan kakak ipar..weheeeee...:)