Wednesday, November 21, 2012

Patung Kotak-kotak

hai..hai..hai..
sihat tak korang semua..
harap2 sihat selalu ye..
maklum la sekarang ni kan musim hujan..
kalau dah ada tanda2 nak demam tu..
cepat2 ambik ubat tau..
nanti melarat plak demam korang...
ha ari ni aku godek2 kat en google..
dok search apa-apa yang menarik boleh aku kongsi ngan korang..
terjumpa la patung kotak-kotak ni..
sape la yang cipta patung kotak-kotak ni kan..terus jatuh hati..
comel kan..macam2 jenis ada..hehehe..
sebenarnya patung ni ada nama tau..
aku jer yang pandai2 nak panggil patung kotak-kotak..
suka hati aku je...hehehe..
meh kita tngok kecomelan patung kotak-kotak ni..






















salam sayang


Adda Syuhada

1 comment:

Encik Ayep said...

Ap nma ptung kotak2 ni?