Thursday, October 31, 2013

CPUV dari Nuffnang



Alhamdulillah adda dapat lagi CPUV dari Nuffnang..
baik hati betul nuffnang bulan ni dengan adda..
tak berhenti CPUV yang masuk..
kiranya tiap2 minggu nuffnang hadiahkan CPUV untuk blog kesayangan adda ni..
Terima kasih Nuffnang dan panaja yang sudi pilih blog adda..
sayang ketat-ketat + rapat-rapat..hikhikhik..
biar la CPUV bertapak lama2 sikit...nanti mesti adda bertambah sayang..mihmihmih..

antara penaja yang sudi pilih blog adda dan bertapak sekarang kat sini


DiGI Prepaid Project Zoom 

Nestle Drumstick 

Sunsilk Samson S 

INTI Rebranding Campaign 

THOR 2 GSC PARTNERSHIP 

Sony Xperia Z1


Terima kasih jugak pada yang sudi klik iklan adda..
sudi tambah tabungan adda..
sudi singgah blog picisan adda ni..
sudi baca entry2 adda..
tanpa anda semua tak kemana la blog ini..
Sayang korang semua ketat2 jugak..
dalam hati rasa sebak je..tapi muka gembira..hikhikhik..
nanti kalau sengaja singgah..tak sengaja terjenguk sini..
rajinkan la tangan tu klik iklan adda..
kalau yang blogger bleh tinggalkan jejak..
adda akan cepat2 ke blog anda dan klik iklan anda..
pada yang bukan blogger moga Allah balas kebaikan anda kerana murahkan rezki adda..
idiosssssss... :)))))

11 comments:

Safarina Shaari said...

salam..dah follow sini... jemput singgah blog ye..

http://thestoryofayna.blogspot.com/

asha hana said...

wahh. syoknya. tahniah ea. hee :)

Addasyuhadadisini said...

safarina..kita dah follow awak..teria kasih.. :))

Addasyuhadadisini said...

asha..makasih..moga rezeki awak pun murah.. :))

anajingga said...

hye adda tahniah rezeki singgah tiap2 minggu kan...was here..

huny madu said...

Tahniah dapat cpuv baru, ermmm bestnya banyak yg tengah running. :)

Niesa said...

wahhh...bestnya..niesa dh xde plak cpuv masuk..huhu..niesa dtg follow sini..tiba2 rajin plak nk klik semua iklan adda.. :D

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

tahniah adda dapat cpuv baru.. semoga terus murah rezeki.. akak tambah 2 tabung churp2.. :D

Nao Mei said...

untung betol...akak lama dah tak dapat nie...hihi

klik nuffnang nie....

Puteri Kasih said...

wah tahniah adda..murah rezeki untuk bulan oktober :)

Montana said...

woww...tahniah2..