Sunday, November 17, 2013

Pantai Medeka dan ABC Giant yang debakkkk serta Baboommm


Tengok tajuk macam gempak jer kan..hikhikhik
siapa pernah sampai Pantai Merdeka tepuk tangan ramai2..
aiseh macam ramai je kan yang baca blog adda ni..
sampai Pantai Merdeka ni dah petang..
jalan2 tengok suasana pantai..ramai jugak petang2 cenggini kat sini..
kat sini boleh ja adakan aktivi memancing, perkhemahan ataupun riadah dengan keluarga..
mengeratkan silaturrahim dan ukhwah kan..hehehe..


taraaaaaaaaaaaaaa..
ni la ABC Giant yang memang besar dabakkk dan baboommm..
kalau makan sorang memang kembong perut..
adda kongsi 2 orang pun tak habis..
sangat besar dan sedappp..
dekat atas tu diaorang letakkan aiskrim..
sejuk peruttt ibu mengandung..ehhh..tetiba ja kan..
setiap mangkuk ABC ni harganya RM5..
semua kat meden selera di Pantai Merdeka ni ada ABC ni..
kalau hari bekerja selalunya jam 3 petang ke atas baru mula dijual..
hari sabtu dan ahad pagi dah ada ABC ni..
sesapa yang suka makan ABC cepat serbu lepas ni..
memang tak menyesal kalau cuba..hikhikhik..

2 comments:

SK BENDANG RAJA said...

mcm sedap jer ABC ni :D

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

terliurnya akak tengok abc tu adik.. pernah pergi pantai merdeka, tapi dah lama..