Wednesday, June 26, 2013

Selamat Bertunang Azlina


Hari sabtu(15.06.2013)sorg lagi member baik adda bertunang..tahniah azlina..
jangan tanya bila giliran adda tau..hehehe..
kita biar kawan2 lepas dulu..dah smpai jodoh nnt adda khaborkan..
boleh x gitu..huhuhu..
sehari sblum kndri adda dan 2 org kawan lagi dah bertolak ke Sungai Petani..
kitaorg tidur kat umah sewa waktu adda kja kat sna dulu..
saja nak jalan2 dan isi perut kat tempat feberet..
yang tu adda crita dalam entry lain yer..
esoknya adda bertolak dan sampai umah ina dalam pukul 11.30 pagi 
sbb majlis akan bermula dlam pukul 1ptg..
waktu kitaorg sampai baru azlina dah hampir selesai makeup..
so kita borak-borak dulu sementara nak tggu azlina selesai..
dan mmg tak dapat nak dipisahkan kemera ngan geng adda ni..
kita layan gambar sepanjang majlis berlangsung..






ni antara hantaran untuk pihak lelaki..
9 berbalas 7..
ada buah-buahan, kek, coklat, sapu tangan kecil, dan kuih2.


.
ni la Azlina..comel tak Kak Ina..
comeyyyyy...
tak memasal je guna trademark kakton..hehehe..
ni muka lpas dah siap makeup..simple n natural ja kan..



yang sebelah azlina tu Nina mak andam..
kalau korang nak tempah makeup ngan nina ni pun boleh..
untuk bertunang,nikah,dinner..semua boleh..kihkihkih
comeyyyy kan diaorang..
secocok sngt..
ehhh..ehhh..silap plak..
sedondon sangat..



lepas tngok kecomelan azlina..
terus saya..saya..saya nak jugak dimakeupkan..
ni turn azwani..hehehe



i suka pic ni u..mmg mnjadi sngt..gojesss...
hehehe



cuba teka siapa di sebelah azlina tu..
mestila mak tersayang kan..
baik weh mak dia..ramah sngt..xde la rsa sgan sngt nk sembang..hoho



dari kiri : azwani, azlina, syuhada, nina, adda dan baizura..
ni la geng kitaorg..
cer korg tngk..muka yang sma kan..kan..kan..
dulu majlis zura pun muka ni jgak yang enterframe..
skrg yg ni jgak..kihkihkih..



eh tetiba ja terus sarung cincin..hehehe
adda xde pic waktu rombongan pihak lelaki sampai dan tngah brbncang..
jadi lepas habis brbincang terus sarung cincin..
ni maktok pihak lelaki yang sarungkan..
dan semuanya memang akan ada kisah ek bila time sarung cincin..
waktu sarung ni adda tngk maktok mmg dah sarung slow2..
maklum la dah berpngalaman..hehehe..
tapi da bunyi suara..ulang semula..
tak sempat nak snap pic..
so adegan sarung, peluk dan laga-laga pipi diulang..
hehehehe...



ni la kluarga pihak sebelah lelaki..
semuanya sporting..hehehe




DIY mini pelamin..
tema royal blue + kuning..
ehh betul tak tu..ahh taram ja..
huhihu..janji ianya cantik seperti ditempah..yer tak..



ambik berkat..weeeeeee..


adda lpa nak snap pic mknan..
mklumlah perut dah berdondang sayang..haha
antara menu untuk majlis tu ada lah..
nasi putih, ayam masak merah, gulai daging, ikan goreng, ikan kering, sayur campur, ulam-ulaman, puding jagung, buah tembikai,
semuanya sedap hingga ke suapan terakhir..kihkihkih



lepas dah isi perut ingtkan nak terus balik sbb takut hujan..
tapi ada sepupu azlina yang sudi nak photoshoot pic kitaorg kat luar..
uish apa lagi..bagaikan pucuk dicita ulam mendatang..
dengan muka yang teruja terus ja angguk setuju..
kihkihkih.. 



 amboi meriahnya makngah..



di dalam kebun yang semak tapi x samun..huhuhu

amboi..amboi..



cuba tengok buah cempedak di belakang tu..
menjadi sungguh kan..
kalau la dah masak buat cucuq sedappp..menjilat jari..



bersama..bersama..bersama..
3 dah menjadi tunang orang..
nina dan syuhada korang bila lagi..
hehehehe..



 apa jenguk -jenguk tu..


 comel tak model kitaorg yang di depan tu..
sporting sngat..tak de pun merengek bila cakap nak snap pic dia..



Alhamdulillah..semuanya berjalan lancar..
Tahniah yunk..akhirnya..
dah selamat menjadi tunangan orang..
pic tunang azlina tak da sebab dia tak ikut rombongan datang meminang..
nanti kita letak waktu majlis nikah dan sanding..hehehe..
"Both of u..congratulation..hope always patient face trial and love until heaven"

17 comments:

Cik Bella said...

Tahniah kat kwn kak adda :)

Addasyuhadadisini said...

Bella..sama2 adik.. :)

dilaella Ella said...

tahniah buat kawan adda :) semua cantik2 :)

Addasyuhadadisini said...

Dilaella Ella..terima kasih..alhamdulillah kurnian Allah.. :)

Masni Syafie said...

geram tgk buah cempedak yg kecik2 tue...hehe

Puteri Kasih said...

tahniah buat kawan adda :)

Liza Razak said...

cantik kawan adda tu..tahniah :)

Muhammad Noor Firdaus iskandar BIn Haji Bashah said...

Assalammualaikum Adda, ahaaa bila la iyerr is nak terbaca entri tuan punya blog ini pulak yang bertunang errk?? heheheh jangan tunggu lama2 tau adda.

p/s: hishop satu

Addasyuhadadisini said...

masni..a,a tu la kan..klau dah msak mmg kitaorg dah ambik..hehe

Addasyuhadadisini said...

puteri..terima kasih.. :)

Addasyuhadadisini said...

liza..terima kasih..hehe

Addasyuhadadisini said...

iskandar..x tau la bla..ada ke..hehehe..:)

diana said...

meriah je majlis dengan kehadiran 6 dara pingitan..heheh

Tetamu Istimewa said...

Assalamualaikum, salam ziarah. Singgah kali pertama dan follow. Sudilah ke blog saya dan follow.

Tetamu Istimewa said...

Oh, orang Pendang ke, saya orang Simpang Empat Kangkong.

Addasyuhadadisini said...

diana..alhamdulillah..terima kasih.. :)

Addasyuhadadisini said...

tetamu istimewa..waalaikumussalam..terima kasih..org pndang jgak ke..sya kat tanah merah..