Monday, October 22, 2012

Silap masuk toilet daaa...

Assalamualaikum...

dah lama tak mengupdate blog ni. dah berabuk dah pun..
fuh..fuh..tiup habuk....hah.bersih pun.

haaa kali ni aku da cite nak kongsi ngan korg..adoiii malu siot bila terjadi kat diri sendiri..sebelum ni dok gelak kat orang sangat last2 kena kat diri sendiri baru tahu..huhuhu..korg pernah ada pengalaman silap masuk tandas tak...???haaaa..bek korg ngaku cepat..x bek oooo tipu2...aku pun nak ngaku ni...aku pun pernah silap masuk tandas...huhuhu

Nak dijadikan citer jumaat minggu lepas aku keluar ngan sepupu aku..tetiba je dia mesej ajak teman dia, nak settle hal pe ntah kat Alor Star tu..siap2 la aku pun nak kuar,lepas je dia datang ambik aku kat umah merempit la kitaorang ke Alor Star..dah sampai sana settle hal dia dlu..sejam jugak la aku dok tunggu jadi mak guard tak bertauliah..hehehe
sory noh cik sepupu..ayat mcm tak ikhlas tapi sungguh ni (sambil angguk2 kepala)..ceq ikhlas teman..hehehe..
dah settle hal dia kitaorang pun jalan2..ronda2 dalam City Plaza yang femes tu..hoho..
bajet la femes sangat..jalan2 tengok baju,kasut,tudung..tetiba rasa nak terkucil..maklum la sejuk kot dok keluar masuk kedai tambah2 bangunan berhawa dingin(aircond)..
aku pun ajak la sepupu aku gi tandas..
 dah tu korang pun mesti boleh bajet punya jalan cerita aku ni. dah tak tahan nak tut..mesti ah gopoh gopoh aku cari toilet kan. aku tak pandang apa lagi dah. aku cari toilet kosong je masa tu terus aku lepaskan segala keinginan aku dengan penuh nikmat.  
lepas tu apa jadi??
lepas dah selesai, baru aku tahu aku salah masuk toilet. terjenguk-jenguk la aku nak keluar..tapi aku ni jenis kalau malu, aku tak tunjuk kemaluan aku. eh silap. aku tak tunjuk yang aku tengah malu. aku buat buat muka kerek. konon nya macam dorang yang salah masuk toilet. hahaha..
cepat2 aku keluar dan terus tarik tangan sepupu aku yang dok tunggu kat luar tu..hahaha
tersengih2 aku sorg2 bila teringat kejadian ni..malu siottttttt...huhuhu..
 malu ke dik..hohoho
satu pengajaran yang aku dapat lepas kejadian ni adalah..
sebelum nak masuk toilet pastikan dlu tanda ni...jangan main terjah ja...hehehe

Toilet Signage

lepas dah pastikan baru korang masuk dan melepaskan hajat korg tu..hohoho
 heheheheh...

salam sayang

Adda Syuhada




No comments: