Wednesday, October 31, 2012

Kuala Lumpur + Melaka..Tunggu aku..

ada orang tak..ceq nk masuk ni.
masuk la pintu umah terbuka ja untuk korang2..
hakhak..
mula nk merapu meraban ja aku ni..
esok aku kena bawa trip ke Kuala Lumpur + Melaka..
3 hari 2 Malam..
korang2 yang dok baca ni pernah sampai tak..
kalau tanya aku mmg selalu bebenor la sampainya...
awal tahun ni pun aku dah melwat dua2 tempat tu..
dah tahu tempat2 menarik kat sna..
nak plak aku ni kerja bahagian pelancongan..
WAJIB ok..WAJIB tahu tempat2 menarik di Malaysia ni ha...
nanti "customer" aku tanya jenuh tergagap2 nak menjawab..
aish malu..sorok muka bawah meja la jawabnya..
hahaha..
doakan aku selamat pergi dah balik..
nanti aku update dalam entry lain trip aku ni ok..

 Melaka

 Kuala Lumpur



salam sayang 

Adda Syuhada


2 comments:

Nursha said...

woah bestnyew...
all the best sis ^___^

http://nurainishahroni.blogspot.com/

Addasyuhadadisini said...

aini shahroni..best sbb leh jlan2 tngk tmpat org..tq tau..:))