Tuesday, October 9, 2012

Blog aku..ape cer...

aduh rindu bebenor nk tup tap tup tap kat sni..
lma gilerrrr kot aku tak update..nk kata aku ni bz kalah monteriiii...
xde maknanya, dop layak lagsung nak jadi monteriii tu haaa...hehehe...
pas ni wajib aku update slalu la blog ni..dh bersawang penuh..
nak taip ni pun haaa kna buka mata luaih-luaih(luas)..
ceq org kedah bahasa pun dah kluaq kedah ni..hahaha..
faham ke kome sume..
xpe2 dk ngadap blog cek ni lama2 tahu la aih nk cakap bahasa kedah ni..
ish dok merapu ke bahsa plak ceq ni..
yg penting untuk sume kawan2 di sini..
ceq nk update dan tup tap tup tap sampai lebam..
kau x sukaaaaaaaa...kau x nak bacaaaaaaaa...
ada aku kesahhhhhhh..hahahaha...
janji ceq bleh update.....



ceq memang percaya kata-kata ni..
percayakan impian kita dannnnnn...masa depan memang milik aku..hak aku..hohoho..

No comments: