Wednesday, April 3, 2013

Majlis Tunang Baizura


Selamat bertunang Baizura..
sebenarnya majlis tunang zura ni pada 22.03.2013 okey..
tapi ari ni dah masuk bulan lain..baru sempat nak update..
maaf ya ampun x sempat nak post entry..
gambar ada dalam simpanan dah lama..
selamat dah pun sorang lagi kawan Adda melangkah ke alam baru..
bukan alam yang tutttt (ghaib) tapi pertunangan la..
lepas ni makin kurg la kawan2 yg nak diajak berhoreyyy..
zura ni plak member yg pling dekat umahnya ngan Adda..
selalu nak ke mana je mesti berdua..sekarang dah tak boleh la..
life masa tunang ngan solo mana sama kan..kan..
orang kata darah manis..mcm la kita pernah rasa darah..yer tak..hehehe
cian kat ceq lepas ni sorg2 la nak kuar jln2,shopping2,cuci-cuci mata kat luar..sobs..sobs..lapairmata

 DIY mini pelamin..

 hantaran pihak perempuan

hantaran pihak lelaki

 ni menu untuk ahli keluarga yang datang masak untuk majlis..lupa nak snap pic menu untuk majlis yang berlangsung lepas jumaat tu..
menu untuk majlis petang tu mee kari + laksa + puding + seri muka
semuanya sedap..pling feberet wajib la seri muka..hehe

 ni dah lepas siap diandam..muka menahan debaran..haha

ni la mak andamnya..imah..dua-dua cantik kan..

 beza benar seri muka bakal tunang orang ngan belum tunang orang..haha..
pucat yang amat..


ni masa sarung cincin..lepas sarung cincin selalunya orang akan cium laga2 pipi tu..tapi sebab neves dan excited kot..laju je sampai kita orang tak sempat snap pic..tetiba bunyi suara serentak.. "lajunyaaaaaaaaaa"..
semua gelak sebab tak sangka nak sebut benda yang sama..so adegan cium laga2 pipi diulang dengan rentak yang perlahan..hahaha..

akhirnya dapat jgak snap pic ni..hehe

mak pihak lelaki dan perempuan..

ni antara member2 yang datang majlis tunang zura

dua tunang orang..3 lagi single but not available..aish..hehehe


ambik berkat..huhuhu

ni la family zura..

kita orang rancang nak photoshoot kat Pendang Lake Resort lepas keluarga pihak lelaki balik..jenguk je ke luar cuaca alahai mendung awan kelabu..tapi disebabkan nak jgak ada pic kat luar umah terus je cepat2 pegang kamera n kuar snap pic kat belakang umah..ok jgak la daripada tak ada kan..

model daun pisang..

model busana muslimah beserta betik yang putik..

taraaaaa..ni la tunang baizura..Shukhelmi..
both of u..congratulation for this engagement..safely be fiance..
Hopefully always patient to face trials and love until heaven
^__^

2 comments:

Siti(zoey) said...

tahniah kt kwn tu ya :)

Addasyuhadadisini said...

siti..sama2..hehe.. :)