Saturday, December 18, 2010

BeLajaR n LakuKan

Assalamualaikum...
  hai sume...
emmmmm...malam ni aku first time wat blog..
mula2 niat nak ajar kawan je cara2 nya tapi last2 aku pun join je skali dia wat blog ni...
akhirnya muncul la blog aku ni...
*GREENGIRL TOMEITOMEI*
hehehe....
cm mna nama ni leh muncul???

emmm sbb aku ni pminat warna hijau
x kra la brang pe pun msti warna hijau 
trmasuk la cadar aku, berus gigi, tuala mandi...
sumenya la...warna hijau adalah hidup aku...
girl 2 lak sbb aku pompuan mstila girl x kan boy plak kan...hehehe
tomei2 2 sbb ada somebody ni slalu pnggil aku cm 2...
dia kta aku ni tomei...
x tau la tul ke x sbb pndangan org x sma kan3???
tpi bgi aku aku mmg tomei...
ish prasan lak aku ni...
hehehe

 pe pun aku harap sume enjoy ngan life masing2...
n wat yg trbaik sbb hidup ni hnya sekali...
x kan ada dh pluang untuk yg kedua..

greennnnn alwazzzzzzzzz!!!









No comments: